Lite sen rapport från tvådagars semestern:)

0kommentarer

Ja, Ickas och min lilla semester gick braaa. Badade, solade, tittade på film, läste och på torsdagskvällen cyklade vi runt i området, mest för att jag skulle visa Icka alla mina favoritställen som barn:D Vi hade väl både tur och otur med vädret, på torsdagen blev det fint framåt eftermiddagen, men på fredagen regnade det:( Men det var inte ett dugg läskigt att sova där ute ensam faktiskt:) Det enda var en eftermiddag då Icka stod i köket och jag åt mat i vardagsrummet(typ det enda jag gjorde, åt och åt och åt:D) och det plötsligt knackade på bakdörren, hårt och snabbt. Hjärtat hoppade över ett slag, och jag sa med skakig röst till Icka att hon skulle öppna, för det enträgna knackandet slutade inte, det var läskigt intensivt knackande alltså! Ja, jag var liiite feg när jag bad min gäst öppna dörren, obviously, men vadå, jag tänkte backa upp henne om det var nåt farligt! ;) Det slutade med att det var jag som fick öppna, och det var ingen yxmördare eller galning som rymt från psyket, det var två små barn som frågade om vi hade sett deras katt som sprungit bort. Puh! Vi klarade oss denna gång!:P

Kommentera

Publiceras ej