Mina dagar utan internet

1kommentarer

Åh herregud, var jääättelänge sen jag uppdaterade, vi har inte haft något fungerande internet och sen så har jag, mamma och syrran varit på tjejweekend i Kristianstad:D 

Börjar från början:
I måndags var jag och Icka i stan och jag klippte mig o handlade lite till skolstarten, efteråt kom mamma och syrran och hämtade mig och vi åkte direkt till Kristianstad, en resa på fyra timmar. Vi hittade hotellet till slut, det var mysigt, och på nedervåningen var värsta restaurangen och sportbaren, skitcoolt inrett var det, en massa storbildstv´s överallt! Vi hade pressbyrån 100m bort ungefär och där shoppade vi loss på mat första kvällen då vi inte orkade gå ut o äta:) På kvällen tittade vi på tv och gick o lade oss ganska skapligt, sängarna var asskööna, jag sov som en stock och vaknade inte en enda gång! Sova en hel natt har jag inte gjort på länge, så det var jätteskönt. Gick upp vid halv sju och åt frukostbuffé klockan sju. Sen gick syrran till pliktverket(hela anledningen att vi åkte ner igentligen, hon söker för att bli polis) och mamma o jag gick o la oss igen, haha, vi vaknade inte förens 11.  Mammsen o jag gick på stan, centrumet låg inte mer än 2-3 kvarter bort, en massa butiker, himmelriket! Jag shoppade en massa grejs, sen gick vi hem o vilade igen, och gick ut på stan igen lite senare och handlade ännu mer, men då höll vi på att inte hitta hem:D På kvällen åt vi en massa gott och växlade mellan att titta på "Morden i midsomer"(som var jätterörigt) och "män med bröst", och allra sist tittade vi på American Idol. Andra dagen(idag) gick syrran till pliktverket igen(och innan åt vi såklart den underbara frukostbuffén) och mamma och jag packade o städade, när maria kom tillbaka nån gång runt 10 så åkte vi nästan direkt hemåt igen, stannade o käkade pizza på vägen, och för ett tag sen kom vi hem alltså.

Köpta grejor under de här tre dagarna
Västervik:
Kofta 199:- vero moda
En massa smink runt 400:- på åhlens
5 block 50:-
Klippning och hårprodukt ca 500:-

Kristianstad
2 par jeans vero moda, 400:- och 500:-
Ett linne från vero moda 129:-
Väska 399:-(?) Wedins
Body splash vanilla från body shop 109:-
12 st blyertspennor 20:-

Vet inte riktigt om jag minns rätt alltihop, kan ha missat nåt. Var underbart nere i skånetrakten iaf, mucho härligt!

1 kommentarer

filip krans

07 Sep 2007 15:18

Berätta mera. snälla.

Kommentera

Publiceras ej