Tv-kväll

0kommentarer

Ja, har fått lite mani på att hålla koll vad som går på tv nuförtiden, eftersom jag höll på att missa den underbara miniserien Orkanstyrka 7 vars första avsnitt gick igår. Andra/sista avsnittet går i morgon, får inte missa!

Ikväll då. Har planer på att se filmen Crash(underbar och gripande) klockan 18.00 på tv1000 eller Besatt (samma tid) på tv1000 action. Svårt val! Crash går många fler gånger på tv1000, men det är näst sista chansen att se Besatt. Men å andra sidan är Besatt en skräckis och att se den klockan 18.00? Hallå??!! det är ju fortfarande ljust då! Aja, får se, brukar lösa sig i allra sista sekund....
Efter jag har sett klart på nån av dom filmerna(båda är cirkus två timmar) så har jag en timme ledigt(om jag inte ser top model specialen på 3:an) fram till Projekt Runway 21.00. Efter projekt runway går Casanova på tv1000.

Undrar hur jag ska komma ihår allt det här......

Kommentera

Publiceras ej