Bröllop

1kommentarer

Fredag: Gjorde omprov på matteprovet, gick skitbra, sa ju att det bara var en black-out förra gången:D Efter skolan skyndade jag mig iväg till marieborgsskolan, Elin och Julia hade gjort massor! Hälsade på folk och satte igång och kantmåla. Måste ta med mig kameran nån dag när jag är där nere, händer alltid nåt kul när man är där nere, ska lura med Icka nån gång, trots att hon säkerligen kommer få men av att tillbringa några timmar med min klass! Så, där målade jag i en halvtimme eller nåt, innan jag fick skynda iväg till nästa ställe, Synsam, nämligen dags för linsundersökning. Gick bra och jag fick hem en ny halvårsuppsättning.

Idag: Klockan halv 5 idag ska vi till Bröllopet, och jag har färgat håret, ett panikartat ögonblick såg det rött ut, men när slingorna kom i och det har torkat så blev det bra, puh!

Missar klassmyset idag hos Ida(ES07A har redan traditioner:P), attans, men vi ska ju ha snart igen, får komma då:D Hoppas att det blir grymt kul på bröllopet ikväll iaf, ska vara DJ istället för dansband iaf, eftersom det är mycket yngre som ska komma, härligt!

1 kommentarer

Icka

01 Dec 2007 17:03

Har du färgat? =D spännande att se på måndag ;-) Hoppas bröllopet va kul!

kram

Kommentera

Publiceras ej