Plugg och tv-kväll

0kommentarer

Igår var vi på utvecklingssamtal! Gick bra, sen åkte vi till morbror och tittade på hans nya utställningslokal. Superfint var det, med vitkalkade stenväggar och ljus och grejer. Sen köpte vi mat från snabbt och gott och vräkte i oss i bilen på vägen hem. Deras vegetariska burgare är mums!

Idag hade vi inget speciellt, idrott sista lektionen. Körde ett jättehårt pass styrketräning med stationer. Träning 1 min, vila 30 sekunder, träning 1 min, vila 30 sekunder, löpning 1 min, vila 30 sekunder, träning 1 min, vila 30 sekunder, träning 1 minut, vila 30 sekunder, löpning 1 min osv. i en timme! Vilken mjölksyra i musklerna!

Nu har jag precis ätit pommes, bearnaisesås och majskolv med smält smör och efterätten blev 2 klementiner:P
Mamma jobbar i kårtorp på julbord så jag är ensam hemma, ska plugga, titta på dr Phil(som alltid) och klockan 9 ska jag se Leilas jul! Längtar till Leilas jul, jag får sån julstämning av att titta på programmet, ikväll ska hon baka julgodis! (Ja, jag är bara 16..... Kan gilla matlagningprogram och drPhil för det!:P)
Leila Lindholm FOTO:TV4

Nä nu måste jag rusa för att inte missa för mycket av phillan, se ya soooon!

Kommentera

Publiceras ej