5 dagar kvar till min födelsedag!

0kommentarer

Kan inte fatta att jag fyller år på måndag! 16 år den 16:e. Har inte bestämt nåt med vännerna, hur jag ska firas, och inte bestämt nåt med släkten, varken på mammas eller pappas sida. Allt känns lite oplanerat, men vadå, det behöver väl inte vara så planerat heller.

Det enda jag önskar mig är pengar faktiskt, men många tycker det är tråkigt så då har jag sagt biopresentkort. Det är ju det jag lägger mycket pengar på i vanliga fall iaf, bio:D ¨Nu för tiden sparar jag ju alla slantar till spanienresan och kamera, så då vill jag inte lägga pengar på bio liksom, skulle vara underbart med biopresentkort hos sf-bio att ta ifrån istället. Icka o Maria kan ju vara kul om man får nåt roligt av, inte pengar alltså. Men mamma och kurra, pappa och johanna, farmor och farfar, mormor och andra släktingar behöver inte anstränga sig att leta present, pengar är toppen! Men jag blir ju glad av allt förstås!

Kommentera

Publiceras ej