Senaste dagarna

0kommentarer

Nu har jag jobbat i Kårtorp i fyra dagar, sista dagen var igår! Pappa kom och hämtade mig 20 över 4 och så åkte vi till farmor. Jag skulle nämligen fira gemensam födelsedag med tre andra hos farmor, så vi åt mat och dessert och spelade kubb såklart. Mitt lag förlorade, även om vi var lite oense om reglerna;) Jag fick en merci-chokladask av min farbror och deras familj, en klänning/linne och två ansiktsmasker av min kusin, två filmer och jag vet inte hur många euro i olika valörer av farmor( hon betalade också 500:- av min flygbiljett så nu behöver jag bara betala 100:- till pappa för flygbiljetten, det blev en billig resa:D!)

Så när jag har betalat pappa den hundringen har jag 2000:- i fickpengar till spanien och 2000:- till kameran. Så fort jag får min lön av Pia så ska jag ut och leta kameror, för jag behöver mer än 2000:- till den.

Jag känner mig lite dålig idag faktiskt, har inte sovit bra på flera dagar och sen gått upp ganska tidigt för att jobba i kårtorp och sen har det blivit sena kvällar, och idag är jag förskyld också. Idag sov jag visserligen ganska länge, men jag känner mig lika trött som om jag inte sovit nåt alls.

Kommentera

Publiceras ej