Filmerna

0kommentarer

Filmerna vi såg var:
Phone- Den japanska versionen av skräckfilmen, har sett den förr och den är inte ett dugg läskig. Stängde av efter ett tag för ingen brydde sig om att titta iaf.
Mina, jag och Irene- Har sett den massa gånger, men endå. Sambo blev sjuk i slutet på den så vi såg inte den delen.
Into the blue- Har sett den många gånger förr, men Icka och jag har som tradition att se på den tills vi somnar när vi är för pigga för att sova. Den är så härlig med bara en massa härligt blått vatten, lätt film att se på.
Ett oanständigt förslag- Jag har släpat runt på den filmen så länge jag kan minnas till alla Ickas och mina filmkvällar, men vi kommer aldrig för oss att se den, så imorse tog vi tag i saken och drog igång den.

Var en ganska seriös kväll, mot hur det brukar vara. Vi hade väldigt svårt att bestämma oss för vilken film vi skulle se bara. Jag var typ lekledaren och fick göra nåt slags spel för att få fram en film. Alla fick säga vart sitt nummer, jag kollade i dvd hyllan vilken film som hade det numret och sa vilken film dom fick. Sen så fick vi välja en film bland alla filmer som alla fått. Det blev Daniels nummerfilm, Phone, men som jag sa så blev det ju en hel del andra filmer också.

Kommentera

Publiceras ej