För stor för normalstora saker

11kommentarer

Var o red igår hos Icka, i galoppen tvingade jag Millie att låta Ickas häst Afro springa om, har aldrig hänt förr(:D) så Afro blev lite kaxig, och Millie blev riktigt sur, men jag lovade henne att hon ska få ta dom en annan dag, haha. Ska dit o rida idag också tror jag, men jag tänkte vänta med o ringa ett tag, igår drog jag upp både henne o syrran när dom sov genom att ringa aldeles för tidigt(tror klockan var  10-11 eller nåt, minns inte). Idag har jag varit uppe sen åtta, Sambo kom in och la sig i min enkelsäng o då föll jag ur, han är för stor för en vanlig säng nu. 11 månader, ca 82cm hög redan, lägsta mankhöjd för en vuxen hangrand danois(2 år) är 80cm, så han har redan slagit det:D

Sambo när han var liten valp:

image47

11 kommentarer

Mona

28 Jun 2007 09:35

Visst är det bra!
Jag läser genom tidingen och äter min tallrik fil, det tar ungefär lika lång tid varje dag.
Helt perfekt!
Rabarberkräm är så gott, se till att få lite sån :o)

Sandra

28 Jun 2007 10:12

(Svar): :)Tack! Jag blir verkligen glad! Roligt att du gillar bloggen:)
Va mysigt att rida! Naa vilken söt vovve!

Stephanie

28 Jun 2007 10:32

Jo jag har redan sett den och jag tjöt jag med, är en riktig storbölare när det kommer till film. The New World va dock jättedålig, baserad på Pocahontas men den var så¨långdragen :S

knivlisa

28 Jun 2007 10:36

Vilket underbart citat förresten "If the world didn´t suck..."

Beata

28 Jun 2007 10:54

Tack ;)
Gu så söt valp!

Linda

28 Jun 2007 10:57

Hoppas det smakar bra;)

Stephanie

28 Jun 2007 11:07

Tittar du mycket på film? Jag och min sambo (eller ja, mest jag då) samlar. Föredrar att handla på ginzas rea, sist fick jag hem 6 filmer (alltså inget skit utan sånt som gått på bio) och en skiva för 350kr. Suveränt. Men igår handlade jag på Åhléns, där har dom filmklippet, köp 2 för 199. Men om man köpte fyra och skickar in kvittot så får man en check på 139kr att köpa en ny film för. Sånt gillar jag!

Cecilia

28 Jun 2007 11:41

Åh vad söt din hund är då=) Vad är det för sort? Ja det suger att vara sjuk, speciellt när jag missar en veckas lön:(

natta

28 Jun 2007 12:55

Jaa, det var ju det jag kände! (om baddräkten) Att sommarn kommer vara över!! Men den va ju så snygg.. Mmm, vi får fundera lite till ;)

Stephanie

28 Jun 2007 14:38

Thriller och skräck? Grymt, mina favoriter också! Och allt med Jonny Depp, särskillt Blow och Edward Scissorhands. Barnfilmer är också en favorit, särskillt Madagaskar, kan hela utan och innan, haha. Brukar aldrig köpa när filmen nyss kommit ut, då kostar dom typ 230kr, väntar man några månader så... Jag har aldrig laddat ner en film eller musik i hela mitt liv, föredrar en "äkta" med originalfodral o så, mycket snyggare i hyllan :D

Cecilia

28 Jun 2007 14:55

Hh så jättejätte söt! mmm det kommer att kännas en del kan jag gissa:(

Kommentera

Publiceras ej