Gott o blandat

0kommentarer

So-provet igår gick braa! Var bara ett g-prov eftersom dom som ville ha högre betyg skulle göra ett specialarbete(som jag gjorde, hehe). Imårrn är vi lediga, då ska jag måla hos mormor och kanske jobba lite här hemma också så jag får ihop lite pengar. Money, money, money.....

På fredag ska Icka, Sabina och jag in till Västervik. Icka ska klippa sig så Sab o jag får go o strosa då. Jag hade tänkt passa på att lämna tillbaka mina ballerina som jag köpte i helgen som tyvärr är lite små i storleken. Men nu har jag insett att jag är en mästare på att slänga kvitton och såklart kan jag inte hitta kvittot på skorna...Satan! Ska leta mera sen...

Idag fyller mamma år! Som vanligt säger hon att hon inte vill ha nåt, att vi ska lägga pengarna på nåt vettigare men vad tusan, det blir ju ingen födelsedag utan presenter. Hon fick 7 röda rosor, två trädgårdsdekorationer man kan sätta värmeljus i, några lyxiga chokladbitar, lyxig fransk nougat och 4 trisslotter. Hon öppnade det precis, och hon blev glad! Jag är ensam inne för tillfället, mamma är som vanligt ute o jobbar i trädgården eller målar om nåt så jag är ensam inne. Ska gå ut strax.

Kommentera

Publiceras ej