Jag är en liten mört

0kommentarer

Å-laget vann dragkampen mot B, Y och lärarna, 9orna vann fotbollen mot lärarna och vi(9Å) kom trea i själva SIF-kampen då. Det var grymt kul!!! Stationerna var lite olika, Irlänsk julafton och sånt där annat pinsamt. Jag var med på nästan allt, haha, det är ju trots allt näst sista dagen med gamla klassen.

Vi hade på oss våra avslutningströjor också och alla gick runt med pennor och signerade varandras tröjor. På vägen hem stannade vi och handlade på konsum, och jag bara irriterade mig på alla som stirrade! Jag tittade bara surt tillbaka efter ett tag, fattade noll, varför tittar alla på mig? Det vara först när vi gick till bilen jag kom på det. Jag hade ju fortfarande min rosa avslutningströja på mig, där det stod tryckt med stora bokstäver"Älska mer så blir vi fler". Och dessutom hade Lisa skrivit "Jag är en liten mört!" med en stor svart penna vid kragen. Inte underligt att folk stirrade på mig!

Imårrn är sista dagen på Åbyskolan! BUHU! Vad jobbigt det kommer bli! O så får vi betygen också, hjälp, vad jag kommer vara nervös.

Måste gå o göra irodning inför imårrn, kolla så att allt finns kvar, så att jag slipper leta imårrn bitti.

Kommentera

Publiceras ej