Lördag

0kommentarer

Åkte till Marias pojkväns föräldrar i Vimmerby. Dom är bortresta men vi lånade deras källare med hemmabio för att se på Blood Diamond. På vägen stannade vi i en mataffär för att köpa gott att äta. Det är konstigt hur lost man är i en ny matbutk, man hittar ingenting. Bara att hitta utgångarna är en svår uppgift i sig.

Blood diamond var superbra! Verkligen toppen!

När vi kom hem från Vimmerby grillade vi, det regnade ute men det spelade ingen roll, var mysigt iaf.

Efter det så fick vi för oss att vi skulle se en till film, jag älskar ju verkligen skräckfilmer så jag övertalad dom andra. Det blev Dead Silence, ingen hade eb aning om vad den handlade om. Redan vid introt fick jag blodsmak i munnen, den handlade ju om dockor! Trädockor! Vi kollade på ungefär en halv minut innan jag stängde av. Jag pallar inte dockor, clowner är min absolut värsta fobi, men dockorna kommer näst efter. Dom andra surnade till(speciellt Maria, som kommit in i den) eftersom jag tjatat om skräckfilm, men jag visste ju inte vad den handlade om! Visste jag att det var dockor skulle jag inte ha insisterat. Så vi tittade på "Night at the museum" istället, en komedi jag redan sett som är jättebra.

  
 

Kommentera

Publiceras ej