Sista på ett par dar.

0kommentarer

Jobbet hos mormor gick bra. Trimmade gräsmattekanterna så nu är dom jämna och välansade. Målade runt dörren också, men det behöver spacklas lite längst ner så jag kunde bara köra halva karmen idag. När jag var färdig med det krattade jag efter Maria som också trimmade, dock jävlades trimmern med henne så vi kunde inte göra helt klart där. Det var supervarmt! Först hade jag ett brottarlinne på mig och när jag tog av det och gick i bara bikini så hade jag värsta konturerna av linnet! Bränt mig hade jag också, gick med bodylotion-flaskan i handen hela kvällen igår och klafsade på mer var och varannan minut.

Red senare på kvällen när det blivit lite svalare, var behagligt ute faktiskt. Ska rida vid samma tid ikväll tror jag.

Har fått reda på några betyg idag. Hehe;) Topsecret! Men än är det mest spännande kvar, svenskan..

Tränade att cykla med Willie idag, han är riktigt duktig på att springa bredvid! Dock är jag superdålig på att cykla, jag behöver typ en hel fotbollsplan för att kunna vända så det såg väl inte alltför snyggt ut.

Idag ska jag rida och inte så mkt mer och lördag och söndag vet jag inte vad jag ska hitta på. Maria ska ha datorn hemma hos sig i helgen så det kommer inte bli nåt bloggande på ett par dar:(

Kommentera

Publiceras ej