Vilken skrattkväll

0kommentarer

Maria o jag var på vårt fnittriga humör igår, helt otroligt att hon är snart 23 år, om man tittar på hur hon beter sig ibland:D Sägs att hon bara blir så när jag är i närheten(?). Så under hela The Grudge höll vi på o larvade oss, mamma blev irriterad, och sa åt oss att vara tysta för det är faktiskt läskigt nu och då ska man vara rädd!  :D Hahaha, tårarna sprutade av skratt på mig under hela filmen, o under dom få stunder vi inte larvade oss så skrattade vi iaf för vi tänkte på saker vi sagt tidigare. Fy vad sjukt. Men vi har ju sett den tidigare så vi missade inte så mkt!  
Både Maria och jag har uberdåliga humor som typ ingen förstår, förutom Icka då, men jag tror inte att hon skrattar med oss, utan åt oss. Vi citerade barnfilmer, sjöng reklamsånger(falskt), drog dåliga skämt utan poäng, lekte med Marias magfläsk(hahaha, det var du som sa det!) och skrattade(åt ingenting). Och så såklart vår dåliga flug och lushumor som dök upp då och då. En kväll att minnas, vi brukar oftast kunna hålla käft under filmkvällarna, men inte denna gång.

Kommentera

Publiceras ej