Bio, bakis och idrott

0kommentarer

Idag har jag inte så mycket att berätta. Ska gå på The departed med syrran, Icka, och Louise ikväll. Syrran är bakis så vi får väl se om hon följer med. 

För övrigt....Mamma och jag har klippt klorna på alla hundarna*stolt* och jag är lite stressad för jag måste ha min egna idrottslektion redo på tisdag och jag vet inte vad jag ska ha än.... Basket tror jag.... Om jag inte har min idrottslektion på tisdag så måste jag redovisa mitt aurobicspass, och det vill jag INTE än....Men om jag har min egna idrottslektion på tisdag så slipper jag redovisa eurobicspasset, utan kan skjuta upp det några veckor.
Så det står mellan alt:
1= Ha egen idrottslektion, och slippa eurobicspasset för några veckor
2= Redovisa eurobicsen och slippa egna idrottslektionen för några veckor


Lutar mot alt. 1 för att det är enklast..... F*n vad svårt det ska vara.......

Kommentera

Publiceras ej