Fyra saker om mig

2kommentarer


A) Fyra prao/sommarjobb jag haft:
1. Förskolelärare
2. Servitris
3. Vägbygge
4. Bonde

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.  She´s the man
2. Pirates of the caribbean 2
3. Enough
4. Mona lisas leende

Bara mesfilmer, jag vet. Och jag som är ett skräckfilmsfan! Men skräckisar ska ses en gång, sen är dom förstörda.

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Valdemarsvik
2. Forsby
3. Edsbruk
4. Helgenäs


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. House
2. Du är vad du äter
3. Medium
4. Top Model

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Stockholm x3
2. Norrland x2
3.
4.

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. Blogg.se
2. diverse bloggar
3. alltomhundar.com
4. Hotmail

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Ris, currysås och kyckling
2. Ris och tandoorigryta
3. Tacos
4. Tonfisklåda

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Farmors hus i Spanien
2. Restaurangen
3. Spa
4. Hos icka, med en bra film

2 kommentarer

Icka

31 Mar 2007 21:34

vad är tandooridgryta? säkrt felstavat..hehe.. :P
skulle oxå vilja va hemma hos dej med en bra film! :)

löv ya <3<3 =D

Matilda(lostworld)

01 Apr 2007 09:15

Hej!

Tandoorigryta är den där grejen där man blandar kokosmjölk, kryddor, wok och kyckling. Originalreceptet kallas tandoorigryta, men jag har ju ändrat det lite.

Kommentera

Publiceras ej