FyRa DaGaR kVaR

0kommentarer

Har packat lite smått nu. Mamma och Maria var precis i stan o hämtade våra pass, sen så köpte dom två skjortor och två linnen när dom endå var där. Nu behöver vi bara två stoora necessärer. Dom hade tydligen hittat två st i stan men den ena var mörkrosa och den andra ljusrosa, och mamma fick för sig att vi skulle bråka om dom! Hur kan hon få för sig nåt sånt? Vi bråkar ju aldrig! Så det hela slutade med att dom inte köpte några necessärer. Men vi har kommit överens om att köpa typ i byn eller nåt så fort vi får tid.

Känner mig aningen nervös inför det här. Jag menar, Polen, det är inget turistland direkt! Men jag har bestämt mig för att spela lugn när vi väl är på flygplatsen. Ska sitta där på bänken med mp3 i öronen och läsa en tidning eller nåt. Som en kontrast mot Icka och Maria som kommer vara dunderhisiga och fråga mig om allting eftersom jag har flugit förr och sen kommer dom beundra mig för mitt lugn och jag kommer fortsätta vara iskall. NOT!

Om jag letar djupt inom mig kan jag kanske hitta ett visst tvivel angående det jag nyss skrev. Första gången jag flög så var jag kollugn. Jag trodde det skulle bli underbart och jättekul o allt men så blev det ju inte. Så när det var dags att flyga hem ville jag inte åka med, jag bad om och om igen att få ta tåget men icke. Så jag säger bara såhär Icka; Good luck to you my friend! Och nej, detta är inte ett ondsint försök att göra henne mer nervös än mig. Skulle jag aldrig göra.

                           

Kommentera

Publiceras ej