God morgon!

0kommentarer

Har precis ätit frukost. Ska enligt smhi regna idag men jag har inte sett nåt än, vill inte ha regn när vi ska flytta Millie. Känner mig lite nervös, länge sen hon åkte transport, ett år eller mer sedan sist.

Gissa vad, jag vaknade halv sex imorse, och var hyperpigg! Med tanke på att jag igårmorse sov ända till halv tolv(p.g.a att jag hade en mycket trevlig dröm och varje gång jag vaknade knep jag ihop ögonen för att få lite lite längre tid med drömmen. haha) så var det inte vad jag hade förväntat mig.

Skickar med lite kort från Polenresan. Första är på mig och syrran i Birkenau. Jag är till vänster. Andra är på den mest mättande efterätt/dessärt jag nånsin ätit. Gelén måsta ha svällt i magen, för efter två-tre skedar var jag illamående mätt. Tredje är på flygplansvingen. Alla planlösa, helt onödiga kort som togs på denna resan var tagna av mig. När jag tittade igenom skivan såg jag några kort där man absolut inte kan se vad fotografen har tagit kort på. Sen insåg jag att dessa kort var tagna av mig och då förklarades allting. Min kamera som bara jag har använt var ännu värre, väldigt lätt sen när man ska förklara vad man fotograferat.

     

Kommentera

Publiceras ej