Min kloka tankar blir offentliggjorda

0kommentarer

                        

pp. Jag kommer att vara med i den lokala tidningen imårrn. Jag är nämligen något så fint som klassrepresentant för Å-laget inör polenresan. Haha. Fick reda på det två minuter innan reportern kom och skulle intervjua mig och dom andra två klassrepresentanterna. Innan dess visste jag knappt vad klassrepresentant var. Det är ju bra. Vår klass är alltid efter i allting. Likadant med avslutningströjorna och diverse andra saker. Likadant idag när klassrepresentanten valdes. Sent, som alltid.

Men iaf. Reportern pratade om Polenresan med lärarna, och frågade oss vad vi hade för förväntningar och vad vi såg fram emot m.m.. Jag var lite annorlunda i svaren än dom andra, ska se hur det ser ut i tidningen imårrn. Läste ett utdrag ur artikeln på internet, och där stod det inte exakt som jag sa det=/ Är lite nervös för hur det kommer se ut, mina åsikter kanske har förvrängts totalt. Men har jag tur så har han inte skrivit så mkt av det jag sa.
       
Jag är trea från vänster. Bild lånad av VT. Kolla utdraget från artikeln på http://www.vt.se/GEN_Sok.asp?ArticleID=1513637&ArticleOutputTemplateID=70&mode

Kommentera

Publiceras ej