Pluggis

0kommentarer

Har massa arbete och göra men tiden räcker inte till! Sköter om hästen hos Icka varje dag efter skolan, och kommer hem vid sju ungefär. Då måste jag äta och duscha och sen kan jag sätta igång. Det är inte alltid jag kan ha datorn heller, och den behöver jag till ALLT arbete, men oftast brukar jag kunna schasa undan Maria.

Arbeten vi har nu som är stressigt med;

Bild: Har varit sjuk och borta så mkt. Jag ligger efter och har lovat att ta ifatt hemma. Har dock inte blivit så mkt med det. Har skjttit så mkt på det. Deadline: 30maj v22

So: Jobba färdigt med ett arbetshäfte som vi fått om andra världskriget. Skriva ett eget projektarbete om andra världskriget. 2-3 datorskrivna sidor. Dealine 31 maj v22

Sv: Läsa ut boken och skriva läslogg. Deadline; Tisdag 5 juni v23(senast 7 juni)

No: Skriva svar till 38 frågor om energi och miljö. Deadline; Tisdag 5 juni v23

Fr:  Jobba med uppgifterna och förbereda muntlig presentation till torsdag. Deadline(presentationen): 24 maj denna vecka!

Pressat schema med andra ord. Lärarna säger att vi inte får lägga av för tidigt med skolan utan att vi måste fortsätta kämpa fram till skolavslutningen. LÄTT när man får dubbelt så mkt arbete som förut! Har aldrig pluggat så här mkt och endå rör sig inte högen av böcker.

Kommentera

Publiceras ej