Wokad topmodel med CariDee

0kommentarer

Top Model ikväll! Ska woka lite, gjorde chokladbollar nyss men dom blev inte goda. Vet inte hur jag har lyckats med hemkunskapsbetyget, jag måste liksom bli förbytt när jag kommer inanför hk-salens dörrar. Det enda goda jag kan svänga ihop är tandoorigryta(kanske för att den innehåller färdiga kryddpåsar man bara blandar i), och det är jag BÄST på. Men i övrigt...njae... Men på nåt sätt lyckas jag alltid i hk-salen. Men jag klagar inte. Jag menar, så länge min lärare inte läser det här så är jag nöjd.

Jaja, Top Model var det ja. Hejar på CariDee eftersom jag alltid gapskrattar så saliven flyger när jag ser på henne. Men hon åker väl ut ikväll. Det gör alla jag hejar på. Dom jag vill ska åka ut, tja, dom klarar sig alltid.
Jag inte bitter, inte alls.

                          

Kommentera

Publiceras ej