Igår och planer för helgen

1kommentarer

Igår hämtade mamma och Maria mig efter skolan, sen åkte vi ner till stan och shoppade lite:D Hittade en klänning på b-young till bröllopet, en svart med guld-beige sidenband, och ett par svarta ankelboots(till samma ändamål) på Wedins. Mamma är toastmaster och fixar program och sånt så vi köpte mer material till det på bokia också. Sen gick vi runt och strosade, fikade på tant grön och sen så skjutsade vi Maria till Vimmerby. 
 Bootsen:D

I helgen nu planerar jag att va mycket med Millie, som vanligt dom helger jag är hemma, och titta mycket på film:D Hade lite hysteri för ett par månader sen, då jag prickade in alla datumen då bra filmer gick på tv1000-kanalerna, almenackan var ju full, haha. Sen la jag av ett tag men nu har jag börjat så igen. Har sett lite intressanta filmer den senaste veckan, recensioner kommer givetvis, och det blir fler i helgen.

1 kommentarer

Icka

17 Nov 2007 18:27

Jäklar va snygga skorna va! =D

Kommentera

Publiceras ej