Pa ett annat internetcafè i spanien

0kommentarer

Buenos dìas!

Jaa, som rubriken lyder sa var varat favoritcafè var fullt, sa det blev ett annat, bara 50 meter bort eller nat, praktiskt. Har gjort en massa kul, i forrgar var vi i Alicante och kikade, akte buss upp till Castillo de Santa Barbara for hissen var trasig. Var ashaftig utsikt dar uppifran! AHHH! supercoolt. Och igar akte jag och Icka(sjalva) till Isla de Tabarca. Ocksa jattehaftigt, det var saaa underbart vatten dar, alldeles klart, klarare an annars alltsa:D

Imarrn aker vi hem:( Klockan halv 1 gar flyget. Lite hemlangtan har man ju saklart, sa det ska ju bli skont att komma hem, men anda...Det ar ju sa underbart har... Langtar jattemycket efter hundarna, buhuu... ar van att sova tatt intill Mollymumsan, ar svart att sova utan henne faktiskt. Och Sambo, han kommer bli overlycklig nar jag kommer hem tror jag, lilla bebisen.... Och Willie, pensionaren, sotnosen... Nej usch, nu far jag sluta tanka saa...ar ju snart hemma. Ar underbart har ju! Ska njuta av sista dagen har i varmen och solen, har blivit lite solbrand tror jag:D

Idag sa ska vi till Santa Pola och bada och ga pa marknad, alskar marknaderna har, asmysigt...

Kommentera

Publiceras ej