Pa internatcafe i spanien

0kommentarer

Hola! Sitter pa ett internetcafè har i spanien, ar asnara dar vi bor, en kort kort cykeltur bara. Har varit jatteharligt vader har enda sen vi kom, men nu i eftermiddags blev det mulet och blasigt, usch.

Har badat en massa ocksa, vagorna drankte en praktiskt taget, haha, var askul! Sanden var saa finkornig och len, ahhh.... Jag har inte solat sa mkt, man blir solbrand aven fast man inte solar med flit.

Nu har vi precis varit i Torrevieja och gatt pa marknaden och kollat i butiker, var en massa afrikanska saljare som var ascoola. Dom bara smickrade en massa tills man madde daligt av att saja nej, smart! Kopte solglasogon av en och precis efterat kom han fram igen och sa "surprise surprise!!" och jag tankte att han var knapp som forsokte salja till mig igen, men da sa han" no no, only kidding, have a nice day!" sen fick jag en klapp pa axeln. Nar man gick dar pa marknaden kande man sig lite utsatt, det syndes val tydligt att man var turist, sa alla overfoll en med grejer dom ville att man skulle kopa. Men som sagt, afrikanerna var coolast:D Sa mkt smicker alltsa, jisses.

Har atit paella ocksa, och nationalefteratten Flan. Flan gillade jag inte! Usch, men paellan var okej.

Icka och jag missbrukar doritos, som tortillas med tex-mex smak. Ahhh, sa gott! Vi ska cykla och kopa det nu nar vi ar klara har.

Imarrn ska vi nog till Alicante, kolla Santa Barbara slottet och st. Mary(?) kyrkan.

Kommentera

Publiceras ej