Torsdag

0kommentarer

Har suttit och skrivit klart grupparbetet i engelska nu(om matkulturer, vi har australien) och Elin slavar i köket och gör kakorna tills imårrn, längtar dit! Sitta och svulla goda desserter från världens alla hörn, på lektionstid!
 
Idag hade vi en massa lektioner, flitigaste dagen i veckan brukar det vara. Fick dock ledigt från idrotten, för att dom bygger om i gympasalarna, så jag kom hem lite tidigare än vanligt, jihoo!

Jag har ju mejlat till Kick´n box tränaren i Västervik(Icka och jag vill ju börja i vår) men har inte fått nåt svar än, hoppas det kommer snart! Kick´n box får bli min uppvärming, tills jag får möjlighet att gå en riktig boxningskurs, Kick´n box är ju kul så det är ju ingen dålig uppvärmning!


The biscuits we are making for the english lesson tomorrow

Over and out!

Kommentera

Publiceras ej