Alla dagar, allting

0kommentarer

Idag har vi haft bild och form hela dagen, förutom sista lektionen då vi hade dans. Härligt. På förmiddagen fixade vi färgprover till marieborgsskolans uppehållsrum, och vi fortsatte med våra självporträtt. Lyckas asbra med mitt faktiskt*skryt skryt* Dansen var okej, vi tittade på film, jätteinspirerande faktiskt.

Nu har jag skrivit klart min engelska historia också. Puh! Är väl inte 100% nöjd direkt, men vadå, får duga för tillfället:D Imårrn blir det sovmorgon till *trumvirvel*, håll i er! 06.45!!!! Jihooo!! Är jag lyckligt lottad eller vad??

Dagarna går skitfort nu för tiden, och det är askul i skolan. Grejen är att det går maginfluensa i hela estetlinjen nu, läskigt! Jag vill inte bli sjuk till spanien!! Bara onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag kvar tills vi åker till dit!! Skojsigt, skojsigt! Var minusgrader ute i morse, så jäkla kallt, tänk att istället ligga på en varm strand i spanien, under en palm med en iskall smoothie i handen.....Ahhh....Måste börja packa nu, annars står jag där dagen innan med nada rena kläder och en tom resväska. Får inte hända.

Kommentera

Publiceras ej