España

0kommentarer

Nu är det inte långt kvar! Pappa kommer och hämtar mig och Icka vid två imårrn, sen är vi där tills på natten, då åker vi till Arlanda.
Schemat:
ca 03.00= Åker från Hagby
ca 06.00-07.00= Kommer till Arlanda
ca 09.00= Planet lyfter
ca 13.00= Landar i Alicante, blir hämtade av farmor och farfar och åker till Torrevieja
Tadaaa! (Har inte dom exakta tiderna utan har fått gissa mig fram lite, och avrundat kraftigt)

Vädret i Spanien nu då. Alla prognoser säger olika, och ändras var och varannan timme så man vet ju inte säkert. Kommer troligen regna en del av tiden, inte vara stekhett, men varmare än här iaf. Men varför i herrans namn haka upp sig på vädret när man ska till ett annat land och en annan stad??!! Finns så mycket fint att se och göra utan att solen grillar en! Jag minns en kväll i Krakow, när regnet stod som spön i backen och vi sprang över stora torget och folk hejade på, var helt underbart, och sen kom man tillbaka till hostelet, dygnsur men glad och skrattandes. Fantastiskt!! Älskar regnet, det var upplyftande faktiskt. Och både Icka och jag har snackat om det och vi ska väl inte sörja om vädret inte är det som anses perfekt, ok? Regnar det så springer vi en sväng och skrattar, finns ju inget bättre!:D Det blir vad man gör det till, right?
(är nu inte säkert att det kommer vara "dåligt" väder, men jag ogillar endå tanken att man ska vara besviken om det är det)

Så nu ska jag packa det sista, tvätta och kolla allting, shit, kan inte fatta att det är så snart?

Love you Icka, vi ska ha så jäkla kul! Whiiiihooo!!

Kommentera

Publiceras ej