Fredag!

0kommentarer

Härliga härliga fredag! Har gått i skolan idag, till 4. Sen cyklade Elin och jag(eller rättare sakt, elin cyklade och jag satt bakpå och klagade:P) ner till pizzeria Acapulco och väntade på resten av klassen. Pizzabagarna fick o göra när vi kom, haha, 13 pizzor sådär bara på en gång:P Sen så käkade vi och stojade i nån timmen, sen gick jag, för jag var fast besluten att köpa den jäkla hatten på H&M som jag trånat efter. Nu eller aldrig liksom. Sen tog jag bussen hem(som hade trasiga dörrar så chauffören fick stänga dom manuellt varje gång nån gått av, så jag blev sen också). Nu har jag skrivit klart min del av grupparbetet i historian, och skickat in det till Emily. Skönt att bli av med det! Nu ska jag njuta av fredagskvällen bara! Känns inte som fredag, man tänker hela tiden på att man ska till skolan imårrn(vilket jag såklart inte ska).

Kommentera

Publiceras ej