The diary of Ellen Rimbauer

0kommentarer

Fint väder idag, kallt men soligt:) Har handlat med pappa idag, ska ju få gäster ikväll så vi handlade lite till det. Jag köpte Ellen Rimbauers dagbok (alias Rose Red2) på dvd. Vi ska ha både Rose Red och Ellen Rimbauers dagbok på film någonstans men båda är försvunna sedan en tid;( Älskar dom filmerna och Icka har velat se dom lääänge. Nu orkar jag inte leta längre så jag köpte den på hemköp, tänkte att Icka och jag kunde se dom kvällen innan vi åker till spanien. Vi kommer endå inte kunna sova nåt tror jag, vi måste typ börja göra oss iordning klockan 2 på natten, och försöka sova dom få timmarna innan är ju lönlöst, sover nog i bilen eller i planet istället. Perfekt att sitta och titta på den filmen innan vi åker till Arlanda:D


Now hear the gost´s story in her own words....

Nu har jag precis kommit in efter att ha krattat löv, vad nyttig man känner sig:D

Kommentera

Publiceras ej