Alltmöjligt:D

0kommentarer

Igårnatt till idag sov jag över hos Bea tillsammans med Millan! Först så gick vi från skolan hem till bea, där fotade vi en massa, kollade vi lite på internet(min blogg bl.a) och kikade i gamla skolkatalogen från 9:an. Herregud, sånna man satt o tittade på i skolkatalogen o hade en massa förutfattade meningar om delar jag typ klass med nu! Jaja, sen kom Sofia, och då åt vi friterade chicken nuggets och ris med en massa grönsaker, mums! Efter maten gjorde vi alkoholfria drinkar, popcorn och så drog vi igång en skräckfilm(Valentine). Bea o Sofia skrek som dårar, Millan blev inte så hysterisk men jag satt mest o skratta, hahaha...

Jag är helt slut i kroppen idag! Jag hade konditionstest sista timmen idag, så mina ben är helt gelé! Jo, o just det, jag har slarvat bort min skåpsnyckel, både originalet och extranyckeln, fattar inte vad det är med mig:P Måste leta, annars får jag klippa upp låset(för typ 517:e gången i mitt liv).

Det är bara 4 veckor kvar till jag åker till spanien, wihoooo! Kan inte fatta det! Får lite smått panik, hjälp!

Kommentera

Publiceras ej