Chili con carne

0kommentarer

Gjorde vegetarisk chili con carne till slut:) Blev supergott, även fast jag inte hade nåt riktigt recept utan pytsade i lite vad jag kände för, haha. Orkade inte hacka löken så noggrant så när man åt kunde man få en stoor bit i munnen som man fick sitta o tugga på en stund. Men slutresultatet blev helt okej!

Har tittat på Dr Phil nu, handlar om ungar som runt hemifrån, först var det om en pojke, som stulit 3 bilar, kört ifrån polisen, och lyckats ta sig ombord på två flygplan och när polisen återfann honom så var han på andra sidan landet(USA)! Han hade lärt sig att köra genom ett bilspel. Helt otroligt, ett dygn efter mamman upptäkt att han var försvunnen hittades han på en flygplats flera hundra mil hemifrån!

Nu har jag precis gjort en riktigt äcklig varm choklad, hade inte så mkt mjölk så det blev en halv kopp, sen så hade jag i för mkt kakao och för mkt vaniljsocker. Uuhh, nu kommer jag inte dricka varm choklad på länge(med tanke på hur mkt jag har druckit den senaste tiden är det kanske bra:P)

Kommentera

Publiceras ej