Snorbobban & Kråkan

0kommentarer

Idag är jag förskyld igen! Näsan rinner och halsen svider, usch. När jag skulle hitta på en rubrik så kom jag o tänka på barnspelet Snorbobban & Kråkan på apotekets hemsida, haha, trodde inte det fanns kvar men det gjorde det:D
http://www.snorbobban.pipistrello.se/
Så nu när jag fick återse det så är jag lite gladare igen, haha.

Idag måste jag tvätta, så jag förtjänar min nya mobil, och så måste jag skriva klart datakunskapläxan o mejla den till läraren(vilket också innebär att jag måste hitta hennes namn och mejladress, vilket jag inte har en aning om:P) och fortsätta med matten, eftersom jag missade en lektion i det i fredags. Är väl bäst att jag startar nu då, om jag ska hinna nåt.

Over and out(snott from min favoritbloggare:P)

Kommentera

Publiceras ej