Estetare kan bygga kuber:D

0kommentarer

Idag har jag varit så sjukt trött! Vet inte hur jag sov inatt... Hela förmiddagen hade vi bild/photoshop och jobbade med skolkatalogen, och vi är en grupp som jobbar med ett förslag, så man kunde växelvis sova och photoshopa:D Sen en uberkort matrast där vi fick stå i matkö i en halv evighet, bara för att inse att såsen var slut... Great, men vi har ju kontakter i personalen så vi fick laktossåsen som var kvar(alla laktos hade redan ätit):D Tur det annars hade jag fått äta ris, enbart, eftersom jag inte äter nuggets.. Hade blivit lite torrt:P Sen hade vi svenska. Läraren var försenad dessutom så hon fick en avhyvling, men mest för att det bara var 45 sekunder kvar tills vi fick gå, haha. Vi får ju gå därifrån om läraren inte kommer inom en kvart, och vi var jättesugna på att slippa svenskan eftersom den enda rast vi får på tisdagar är 20 minuters lunch. Men hon kom insnubblande när vi alla stod redo att kasta oss iväg mot friheten:D Jaja, så kan det gå. Vi hann med att diskutera lord of the flies iaf, det skulle vi igentligen ha gjort igår men då var vi bara 6 pers eller nåt, blir inte så mycket till diskussion:)

Sista lektionen var scenografi, vi bygger kuber, trappor och allt möjligt som dom behöver på scen. Jag, Emily och Elin byggde en hel kub, vilket innebar att såga, skruva och mäta en massa! Men vi fixade det, tre bildtjejer kunkurerar ut bygg, hehehehe... Med tanke på att det mest avancerade vi gjort tidigare var typ...smörknivar? så lyckades vi asbra:D Skulle det rasa ihop när dom dansar runt på det så skyller vi på virket!:P 

image130
Tyckte det såg hysteriskt kul ut när Elin skulle skruva ihop den inifrån så jag var tvungen att springa och hämta mobilen och fota(troligen är det inte hysteriskt kul men i trötthetsdimman så var det det). Här har vi bevis på vår skicklighet:D   

Nä nu måste jag gå o lägga mig, men jag måste bädda om sängen för Molly och jag var ute och plaskade i regnet och sen sprang hon in och fick tuppjucket och täcken och kuddar flög åt alla håll.. Hmm... Men det var kul i regnet:D

Kommentera

Publiceras ej