Jobbardag

0kommentarer

Imorse vaknade jag av alarmet klockan 08.30, fortfarande halvsovande gick jag upp och fixade till mig, sen så åkte vi till stallet. Jag red sen ut till grandalen med Fredrik och Maria(inte syrran). Millie är ju jämt som en kuttapärkaboll och blir bara värre med årenxD Hon trippade, tuggade på bettet och drog som en stolle fortfarande när vi var på väg hem:) Sen åkte vi till restaurangen, jag målade och mot slutet gjorde jag även lite mat, plockade läskflaskor och städade. På vägen hem så åkte vi och gav hästarna hösilage, och jag tog ut Tessa som bara äter vanligt hö, men en sådan synd som att ägna sig åt en annan häst är inget som Millie accepterar:S Varje gång jag tar ut en annan häst får jag en så förkrossad och besviken blick från Millie att jag håller på att dö av dåligt samvete... Sen repar hon sig snabbt och går istället helt in för att sära på mig och hästen som stulit min uppmärksamhet. Man får springa för livet från min avundsjuka pålle med andra ord xD 

Millie!  Tessa!
...The war has begun...

Imårgon ska vi äntligen ha debatten:D Ahh, nervöst! Hoppas hoppas hoppas att det går väl...

  

Kommentera

Publiceras ej