Mysdag

0kommentarer

Dagen igår var så myysig! Eller, eftermiddagen iaf. På spanskan var jag väldigt slö och osocial men det funkade iaf:) mötte upp Elin på stan och sen så gick vi i lite affärer. Jag måste köpa lite nya kläder till spanien, så det var bäst att kolla utbudet i affärerna så man hänger med:) Kort därefter blev jag ashungrig och tvingade med Elin till donkan;) Jag blev halvt ihjälskrämd av en unge på vägen men jag klarade mig! Vi tog med maten upp till stadsparken och hade piknic i gräset, så myspysigt:D Kom några ungar sen med gammalt bröd från Hemköp och matade änderna med, kan påpeka att jag gillar inte hemköp längre! När Millan frågade Hemköp om hon kunde få lite gammalt bröd till änderna så fräste dom till att så gör dom inte på den här matbutiken. Men ungarna går bra att ge bröd till?
Vi satt i alla fall där tills vi tröttnade och då gick vi till lekparken och åkte karusell:D Eller jag vet inte vad den heter, asläskig grungbrädegrej fast endå inte, jag höll på att flyga av flera gånger(fattar inte att dom sätter småbarn på såna dära när Elin och jag höll på att ta livet av oss själva). Men tillslut fick vi överge den, snurriga och illamående, för det var barn som ville ha den:P Vi fortsatte i lekparken med en cykelsnurra, sån där klassisk när man cyklar runt runt på ett spår tills man typ kräks:) Också en sån där sak jag inte förstår att barn får vistas på. Bilder kommer senare!

Vi låg i gräset och lyssnade på musik tills vi blev sugna på glass, då gick vi till donkan igen:) Satte oss med glassen vid hamnen och snackade tills klockan blev så pass mycket att vi kunde gå och handla och pallra oss iväg till Ellen. Väl hemma hos Ellen så gjorde vi tacos, och åt ute på deras superfina inglasade veranda, så fint det var..
Efter Tacosen tittade vi på The eye, den var asbra! Första gången jag tittat på skräckfilm med folk som skriker när det är läskigt:D Höll på att få en hjärtattack i inledningscenen när Lisa och Becka skrek på 240 decibel.. shit..

Var jättetrevlig kväll, jag kom hem framåt tolv och såg en ny fin blänkande flatscreen HD-tv stå där den gamla brukade stå. Love it already. Och en dammsugare och högtryckstvätt hade det också investerats i;) Nu ska huset vårstädas på både utsida och insida!;)

Kommentera

Publiceras ej