Onsdag

0kommentarer

Imorse vaknade jag kände mig rätt förskyld och trött i huvudet, men jag pallrade mig iväg till bussen iaf för det brukar alltid bli bättre efter några timmar. Klev av bussen hos Elin för att göra henne och Millan sällskap till skolan, sen kände vi oss lite spontana och hoppade in hos Emily och beskådade henne när hon åt sin frukost, efter en stund kom Linh också. Jag kände mig grymt slut och ville inte gå på första lektionen, sen fick jag reda på att historian var inställd, och att vi bara hade idrott kvar på dagen(mellan 3 och 4) och den hade jag endå inte planerat att vara med på eftersom jag inte kände mig frisk. Så jag ringde och sjukanmälde mig och tog 2 bussen hem istället. Innan det så satt jag på donkan med Linh och Emily länge och väl, åt mat och glass:) Sen köpte dom pennor och papper och så gick vi till stadsparken. Var jätteskönt att ligga på scenen och vila i vårsolen:) 
Ett ankpar kom hälsade på oss när vi satt vid scenen, assöta!


image133
 

Kommentera

Publiceras ej