Sjuk dröm

0kommentarer

Inatt drömde jag en massa konstigt, bl.a. att dinousarierna försökte utplåna mänskligheten, har nog fått influenser från både AVP2 och I am Legend:D
Jag var klädd som Will Smith i I am legend, och jag sprang runt och slogs mot dinosarna och släpade dessutom runt på en hund utan anledning(som dessutom hatade mig). Mot slutet när vi höll på att förlora kriget, allt var sönderbombat, och jag höll på att bli uppäten av en velociraptor(däremellan hade jag barrikerat mig på dom mest konstiga ställen, ett läskförråd till exempel) så kom Icka på en crossmotorcykel och sa att hon visste ett jättebra gömställe, men jag sa att jag inte kunde för jag var tvungen att köpa hundmat först, Icka blev alltså tvungen att köra runt och försöka hitta en djuraffär i tumultet, för hundjäkeln skulle ju ha ett speciellt foder. Vi hittade hundmaten och körde till gömstället, som visade sig vara min lägenhet, men då ville jag inte gömma mig där för det var ju blött på golvet(?!)
Härifrån tog drömmen en tvärt vändning för helt plötsligt var jag med pappa på en strand, men där så fanns det livsfarliga isbjörnar/valrossar/flodhästar(nåt av det, minns inte riktigt) i vattnet och det slutade med att jag ramlade från bryggan och blev uppäten. Precis när isbjörnen/valrossen/flodhästen gjorde dödsrullningen(jag vet att det är krokodiler som gör det i vanliga fall) så ringde alarmet på mobilen och jag vaknade.
Sådär var jag klädd, och hunden såg ungefär ut sådär, fast gråare. Bilden är från I am legend
Såhär såg världen ut under min dröm, men så var det fullt av dinousarier också. Bild från I am legend.

Hörs!

Kommentera

Publiceras ej