Tacokväll

0kommentarer

Igår så stannade jag kvar efter skolan med Lisa o Becka, dom skulle jobba med biljardattiraljerna till Marieborg(på tisdag är sista gången vi ser helveteshålan) och jag tänkte plugga. Engelskaläraren var också där *världens bästa*, han hjälpte till med biljardgrejorna en stund, på sin fritid!(thats why he´s the worlds greatest). Blev inte mycket plugg av måste jag tillägga, satt och snackade skräckfilm med dom istället:P
 
Klockan 6 så hastade jag iväg till Linh, dags för Tacokväll! Var asgott, vi satt mest o snackade skit igentligen, som vanligt:D Åt hallonglass med chokladkross och doppade bananbitar i smält choklad efter tacosen, mmm...

Sen hade vi tv-spels turnering, körde nåt japanskt fightingspel, första rundan spelade jag mot Tony(proffs) och vann! Yeah! Men sen fick jag möta Millan och då åkte jag ut..fan... Men det var kul faktiskt, var helt emot det i början, var ju skitlänge sen jag spelade tv-spel, men så fort jag vann så blev jag entusiastisk, haha, som det brukar va.

Tog halv 10 bussen hem och var väl hemma vid typ halv elva kanske(?), var dödstrött, sov ju knappt nåt natten innan.

Kommentera

Publiceras ej