Uppdatering från Stockholm

0kommentarer

Blev visst en uppdatering till;) Är i Solna hos syrran och Daniel, vi har precis kommit tillbaka från parken, fåglarna är tåå tööta:)

När vi kom fram till Stockholm fick vi leta efter en stor värdebox så vi båda kunde få in väskorna i samma, har slösas det inga pengar:P Blev lite lirkande, knuffande, slag och sparkar innan vi fick in dom, sen bråkade växelmaskinen med mig lite, men tillslut kunde vi gå iväg och möta upp Maria och Daniel. Gick o käkade, tachosallad, som var så jäkla gott! Sen gick vi och kollade lite i butiker, jag köpte en ljusblå klänning och aloe vera salva (jag har nog hela solskyddssortimentet vi det här laget..).

Ikväll ska vi kanske titta på nån film, sen sova för imårrn kommer taxin vid kvart över 6 och hämtar oss.
Vet ni vad jag glömde hemma då?? Minneskortet till mobilen, den sitter fortfarande inpluggad i datorn! Så nu har jag ingen musik, men jaja.. Sånt är livet =/

Tänk, om 18 timmar är jag i spanien!

Kommentera

Publiceras ej