Bara 5 dagar kvar=D

2kommentarer

Hallå, jag har fullt upp i rese-röran här hemma... Var i stan för några dagar sen och köpte resväska och handbagageväska, så nu har jag allt jag behöver:) Har vissa svårigheter att fylla väskan bara:P Jag packar INTE som en tjej....

Tänkte lägga upp bilder över Louise och mina skitroliga dagar eftersom vi båda snart åker, men det funkar inte av nån anledning. Synd! Hoppas det funkar när jag kommer tillbaka från spanien bara, då vill jag ju visa en massa bilder!

Imårrnkväll ska jag, Icka och Louise på Karnebåtfestivalen i Valdemarsvik:D Åka en massa karuseller!!! Wihoo..!!
Velvet kommer och spelar också, måste ju gå o titta på det;)

På Tisdag 8 juli klockan 07.20 åker jag och Louise från Björnsholm till Stockholm. Vi är där typ 10.55. Då kommer Maria(och ev. Daniel) och möter upp oss och så går vi och käkar lite innan Louise tar flyget upp till Norrland. Sen sover jag över hos dom och så blir det tiiiidig uppstigning för klockan 08.45 går flyget till Alicante:D Vi landar klockan 12.40 i espana, sen blir det att hämta ut hyrbilen och leta sig hemåt;)

(Hem åker vi igen den 19 juli klockan 11.25, kommer landa i Sverige runt 15.30. )

Shit nu börjar det kännas i magen! Kul det ska bli!

2 kommentarer

Icka

04 Jul 2008 19:26

Iiih :D Va kul de ska bli imorgon :D

Icka

06 Jul 2008 14:45

haha ja ^^ illamåendet har ju lagt sej nu i alla fall :P

Kommentera

Publiceras ej