Mycket på G

1kommentarer

Ojojoj, vad har jag haft för mig då? I fredags var det grillfest här, så skoj! Sen på lördagen så åkte jag ut till Sandvik och sov över i en stuga med Icka;) Jag badade för första gången i sommar, även fast jag inte doppade mig helt, jag veeeet jag är en badkruka:P Men jag satte ribban när jag badade i medelhavet liksom, vad går upp mot det?! Louise kom igårkväll också, efter vi verkat hovarna på Millie så följde jag med och hämtade henne på stationen och så satt vi och drack varm choklad och åt ostmackor resten av kvällen:) Det är sommarmyspys det! Idag så har vi bara umgåtts, ridit(Millie var dock ovillig att ha den skrikande och fäktande Louise på ryggen, don´t blame her.....) gått runt i samhället med Fisan, tittat på kort, lyssnat på musik(gapat med efter bästa förmåga) jaaa det mesta:D Imårrn åker vi in till stan(tidigt!) och fikar och kollar lite i affärer, jag behöver lite till spanien bl.a. Ska köpa massa solskyddscreme och sånt, jag brände sönder mig när vi var i spanien i höstas, och då var det liksom lågsäsong!

Imårrnkväll ska också *censur*(anonym)komma och rida Millie, hon har inte ridit på många år och så vi skulle pröva lite i skymningen när ingen annan är i stallet;) Ska bli kul, funkar det så kommer hon kanske stödrida Millie under Oriontiden och då slipper vi köra Millie till den eventuella fodervärden vi funderat på. Hahaha, det är låter som värsta hemliga uppdraget men hon ska bara prova hur det är att sitta på en häst igen:) Hoppas att det funkar bara och Millie accepterar den här mystiska andra ryttaren;)

Nä nu måste jag springa o ta ett bad för imårrn blir det tidig uppstigning och sätta sig på bussen som i the good old days:P

1 kommentarer

Icka

25 Jun 2008 13:33

Vad kul! :D Hoppas att det kommer gå bra med "anonym" och Millie :) Hittade du allt du skulle i stan?

Kommentera

Publiceras ej