Det dåliga för gott med sig....

1kommentarer

Idag är lilla jag sjuk:( Har känt mig hängig i ett par dagar, men igår eftermiddags i skolan så svartnade det för ögonen gång på gång, jag mådde illa, hade huvudvärk och svimma var nog inte långt bort. Antagligen är det en kombination av allergin, jobbiga dagar och nån lättare smitta. Har varit intensivt i skolan med tidiga morgnar och sena eftermiddagar, haft fullt upp efteråt och sovit dåligt på natten:/ Det är inte så bra i längden, men som tur va är det snart sommarlov.

Gammelkatten Smulan dog igår morse, hon hade varit dålig ett tag och vi har känt på oss att hon inte hade långt kvar, så det kom inte som en chock. Hon dog här hemma i alla fall, fridfullt, var skönt att vi slapp åka och avliva henne.  

Resan är nu bokad! 9-19 juli spenderar jag, min syrra och daniel i spanien! Längtar som en tok:D Ska bli så kul:)

En annan rolig nyhet är att jag ska få en EU-moped!!!! Våran ena bil har ju gått sönder, mamma och Kurra kommer jobba i sommar och då kommer jag vara låst här hemma eftersom vi inte kommer köpa en ny på ett tag. Lösningen är att skaffa en moppe till mig. Så istället för att sitta här och uggla kan jag åka till hästen, vänner, affären, badet, mormor, sörby, ja typ allt=D Jag är så glad för det!


 

1 kommentarer

Icka

09 May 2008 15:45

Låter inge bra de där! =/ Hoppas du blir frisk fort. Vad tråkigt med Smulan :'( =( *cyberkramar till dej*

Härligt med Spanien, förstår att du längtar! :D

Kommentera

Publiceras ej