I brist på bra rubrik

0kommentarer

Dagen idag
Vaknade vid halv 9, mamma skjutsade mormor till gamleby och mig till stan:D Min första lektion började inte förens kvart över 11 så jag hade behövt vänta en och en halvtimme om jag hade tagit bussen. Hade engelska(eller igentligen inte, han tog in böckerna och sen fick vi gå) och sen rast till 2. Jag och Elin satt och pluggade på nk-redovisningen vi ska ha imorgon!(ett mindre utbrott hann jag med innan vi satte igång) Ska försöka förklara hur kärnkraftverken fungerar, easy like a banana pie...NOT! Fussioner, fissioner, generatorer och allt vad det nu heter.. Nae vars, alltför svårt ska det väl inte vara, ingen anledning att stressa upp sig iaf. Däremot är det uppsatsskrivning imårrn på nationella i spanska, det kan jag gott oroa mig för eftersom jag inte kan bilda meningar.... Det är ju asbra när man ska ha uppsats:P Hade matte och idrott sist på dagen, spelade ultimate frisbee, i solen, i blåsten, i hettan....´=/ Såg askul ut för när en frisbee flög högt blev dom som försökte fånga den solblinda och såg mest ut som zombies som dyrkade nån gud med armarna uppsträckta och stående helt paralyserade xDHahahaha, jag råkade också ut för detta hela tiden så jag ska väl inte säga nåt...:P

Imårrn har jag två lektioner på förmiddagen(nk och matte), sen vid 10.50 har jag utvecklingssamtal och vid 13.10 har jag spanska:) Mamma går nog på stan tills jag slutat spanskan, så jag får skjuts hem, vi måste hitta skor till mig(bröllopet) också. Ska klippa mig snart också, helst innan bröllopet men absolut innan spanien. 
åh shit dagens intressanta eller hur? När jag ska klippa mig....:P Får inte göra såhär, ni dör ju av spänning..:P

Kommentera

Publiceras ej