Ja nu har man sett Västervik som omväxling...

0kommentarer

Hahaha, vilket dag det har varit! 0_o Ok, matten och naturkunskapen var inställda så den enda lektionen idag var spanska mellan 13.10 och 14.20. Planerade att ta bussen vid tolv hemifrån. Jag hade en jättehärlig sovmorgon till åtta, sen vid 9 åkte mamma och jag till stallet, hästarna skulle flyttas till ny hage igen och jag borstade av Millie. Sen åkte vi hem igen, mamma började jobba och jag satte mig på bussen. Det var en massa folk, varmt och noll syre i det fordonet! Fick halvspringa från stationen till skolan, och när jag väl kom fram till spanskan så var den också inställd!! AHH! Jag var trött, hungrig och arg och det var bara att sätta sig och vänta på en buss hem... Men på bussen hem träffade jag Elin och vi satt och tjattrade och chauffören fick säga till oss att gå av när vi kom till stationen, alla andra gick av men vi satt kvar:P Lite tankspridda kanske....

När mamma har slutat jobbet så ska vi nog till stallet igen, måste rida min lilla tjockis som bara går och käkar gräs hela dagarna. Tror jag ska införskaffa en sån där skrittmaskin xD Men, hon skulle nog aldrig förlåta mig :P

Igår såg jag på när Perelli var med i eurovision-semifinalen. Hjälp säger jag bara, varför måste hon ha så extremt uppstramat ansikte? Jag kunde knappt titta, tycker det ser lite läskigt ut!=0 Hon har liksom noll rynkor, inte ens normala jag-är-en-levande-människa-rynkor! Blir inte ens ett veck när hon ler... Oh för att inte tala om förvånad-ögonbrynen xD Är jag petig nu?

Kollade på So You Think You Can Dance Scandinavia också, jag röstade på Martin(såklart) och han gick vidare! YES!!!!  Nu jävlar ska jag rösta så han vinner... Jag är faktiskt väldigt opartisk, lämnar dom 3 svenskarna till sitt öde xD HEJA DANMARK!

Kommentera

Publiceras ej