Lovely day

2kommentarer

Solen skiiiner, fåglarna kvittrar och det är allmänt underbart ute, men jag är fortfarande sjuk! Tänkte gå ut och sätta mig i skuggan och läsa nåt för jag vägrar sitta inne. Sommarlovet är bara några veckor bort, gud va skönt. Igår var vi hos farmor och farfar och åt pizza ute på terassen, det är sommar!



På tal om sommar så har jag snyggat till designen här på bloggen:D Den andra kändes så trist nu när vi är inne i ljusare tider, rosa och blommor är mer passande. Bakgrundsbilden är lite skarvad och den rosa färgen på en del av texten är lite för rosa, den skär sig lite. Men det ska jag snart fixa till, ska försöka göra en header på skolan(där kan man ju använda en av Mac:arna och nyaste versionen av photoshop:P). Fatta att jag har en rosa blogg nu, Elin kommer flippa ut....

2 kommentarer

Icka

10 May 2008 22:01

Va snyggt de blev, och blir nog ännu snyggare när du får fixa till de sista ;)
Krya på dej kramar till dej! :)

Alexandra

11 May 2008 03:30

superfin bild :)

Kommentera

Publiceras ej