Sunny

5kommentarer

Haha, vi såg en helt sjuk film på naturkunskapen... vi satt och gapskrattadexD Går inte och förklara alltså... Kan berätta att spanska uppsatsen gick bättre än jag trodde, gick fortfarande inte bra, men trots allt bättre än jag trodde;) Gick in med inställningen; IG!! *klappklappklapp* IG!! *klappklappklapp* så då kan det ju bara gå bra hur man än gör:D Hade utvecklingssamtal också, lärarna hade nämnt en rolig sak, att vi i klassen var bra att dra med sig dom i diskussionerna xD Ofta försöker dom få oss att vara tysta, men det slutar med att läraren i fråga joinar diskussionen och glömmer helt bort att det är lektionstid. hahaha... I övrigt sa dom bl.a att jag ofta tog intiativet och ansvar i grupparbeten, jag var lyhörd för andra men fortfarande nogrann med att föra fram min åsikt. Ja vad kan man säga, jag är bäst helt enkelt;)

Mamma och jag gick på stan efteråt, letade skor till bröllopet men jag orkade inte engagera mig, ska väl gå ner till stan efter skolan nån dag och kika. Sen när jag fått ihop pengar blir det shopping till spanien! Wihoo!



Dagens låt: Sunny-Bobby Hebb (en gammal klassiker)

5 kommentarer

Icka

30 May 2008 23:03

Ljuva toner ;)
Vad bra :D Good work ;)

Hampus

31 May 2008 00:14

Varå bäst?
Tar du inte i lite nu? xD
Tänk på mej också :P
Mina lärare tkte ja borde byta till natur lr samhäll för att ja va för bra för idrott, iofrösej sant men xD
Haha
Härligt sommarväder iaf, så här intill vi snart slutar :)

Hampus

31 May 2008 23:51

Haha ja tror ändå att du tar i lite iaf :P
Visst ska man ha starkt självfötroende så xD

Jaså du hade de?
Nja sj såg man ju ocean twelve eftersom de va den av dom tre som ja inte sett så :P

Pierce Brosnan? E de han som spelar bond? :P
Han som man brukar tänka på som "orginalet" av bond, när nån nämner de. xD
Aja..
Go natt ;) ^^

Erika

01 Jun 2008 11:39

Ja Bobby vinner ;) Den låten är så jäkla härlig ^^

Rebecka

01 Jun 2008 19:59

Ja det är sant!:D Längtar jättemkt. Vill åka nu ju! ;D Nej jag vet, det är ju iofs lite synd, men det blir hela klassen ett år till iaf :)

Kommentera

Publiceras ej