27 augusti

3kommentarer

Sista kvällen på sommarlovet! Vem kom på att man ska börja skolan en fredag?! Vi vill inte dit och lärarna kan definitivt inte längta efter oss... Jaja.. 4 veckor sen åker jag till London, får se om jag kommer tillbaka;) Vääldigt lockande att stanna xD

Var i stan idag, nya linser och sånt shit. Jag får fortfarande sämre och sämre syn, optikern var typ chockad, jag är ju redan närapå blind... xD Köpte skor också, och linjerade block(yay skola..) och mörkläggningsrullgardiner som jag satte upp under en radda svärord.

Är förkyld dessutom, fan också.. Undrar vad jag ska hitta på ikväll, funderar på att titta på Alien vs Predator 2-requiem, men att se aliens försöka utrota mänskligheten gör mig nog inte på bättre humör(alien är söt men inte söt) . Fårse vad som händer, kommer troligtvis gå omkring och göra ingenting tills det är för sent att sätta igång med nåt. det låter som jag:P

3 kommentarer

Icka

28 Aug 2009 19:20

Kommer jag helt klart att göra ;) Om det är nått drag på det vill säga haha, annars får vi väl se till att fixa det ;D

Icka

05 Sep 2009 13:43

Ja precis! :D Tänkte på det jag också, träningen hemma räcker nog inte (springer ju bara och lite sit-ups/rufflyft/armar) så då blir det ju bra att köra i skolan också :D

Anonym

15 Sep 2009 21:38

Haha ja det var dom jag tänkte på xD

Kommentera

Publiceras ej