Sjuk

2kommentarer

Usch jag är sjuk, så jag har inte suttit vid datorn nåt eftersom jag bara snorar ner tangentbordet, därav inga inlägg på ett par dagar. Jag är också ensam med hundarna idag eftersom dom andra kör en av hästarna(Orion) till Vetlanda. Den "ordinarie fodervärden"(haha) kommer bo och jobba i australien över vintern så han får vara där på träning så länge :) Har inga bra bilder på Orion, skulle ha tagit några men det blev aldrig av nu innan han åkte. Jaja, får vänta till våren..

Har fått en bunt framkallade bilder på posten, skickade filerna och någon dag senare var dom i brevlådan. Smidigt! Jacobs föräldrar ska få en hög, farmor&farfar ska få dom från deras inflyttningsfest och sen var det ganska mycket till mig själv att ha hemma:)

Blä, är trött som tusan. Mamma rusade in klockan 7 imorse och letade efter en hårborste, jag muttrade okvädesord tills hon försvann men sen kom hon tillbaka för att leta igen. Kunde inte somna om efter det så jag gick upp och i samma sekund hittade hon den i köket. Jag vill flytta till ett eget ställe, med lås på dörren, tack. Och ett handtag för det har det inte funnits på denna dörr sen den målades om för vad var det, ett år sen? Två? Jag öppnar min sovrumsdörr med en gaffel, ja ni hörde. Har blivit ett skämt i familjen att jag tror att allt går att öppna med en gaffel nu för tiden, kylskåpet, bilen och även ytterdörren har fått sig en svängom med gaffeln av ren vana.

Nu måste jag pallra mig ut med hundarna, ha de bra.

2 kommentarer

Syster!

01 Oct 2010 19:28

Du ska få ett eget place....i vär källare!!! HAHAHAHAHA!!!!



Du har ett krav på dig säger daniel och det är att laga potatis, fisk och den där dillsåsen varje varje varje dag! :D

Matilda

01 Oct 2010 21:31

YES MASTER! :D

Kommentera

Publiceras ej