2 veckor sen sist

0kommentarer

Hallå :) Nu är jag tillbaka igen, har mest varit sjuk och legat och stirrat upp i taket dom senaste veckorna, inget kul att skriva om...

Pappa fyllde år igår så det blir ett litet kalas i farmor&farfar idag, dom är i spanien men vi kunde låna huset så vi slipper trängas i pappa&johannas stuga.

Vad mer kan jag berätta om.. Jag trampade av misstag sönder mina hörlurar igår, eller rättare sagt trampade jag sönder den ena, lagade den, och krossade sen båda under datorn när jag lade ifrån mig dom. Suck. Efter det gav jag upp och passerade hela manicken till teknikhimlen.


Som tur va ska jag in till stan imorgon, ska träffa Elin som jag inte sett på evigheter, och så har jag en lista på saker jag måste införskaffa när jag ändå besöker civilisationen. Har lagt till hörlurar på den listan...

Kommentera

Publiceras ej