Har du bott under en sten?

0kommentarer

Ikväll har jag varit på körskolan och skrivit in mig och haft teorilektion! Det var första kvällen sen dom bytt ägare så det var massor med folk där, och för första gången så kände jag mig gammal. Förutom att dom andra är 16 åringar eskorterade av sina föräldrar, så kikade trafikläraren på mitt personnummer och undrade om jag bott under en sten dom senaste åren. KUL.

Att läsa böckerna kommer bli kul men teorilektionerna kommer vara slutet på min intellektuella utveckling och jag kommer långsamt dö inombords känner jag på mig. Citat från mina nya teoriklasskamrater; ”Vad betyder folkbokföring?”, ”Kommer det här kosta nåt?”, ”Har vi teori varje tisdag i 7 veckor??Jag har inte tid med sånt!!”, ”Åhhh måste man läsa också, och SKRIVA, jag orkar inte skriva nåt!”

Kommentera

Publiceras ej